Isnin, 18 November 2019

Makeup Artist Malaysia


Rezeki dari blog/facebook/instagram memang sangat tinggi. ini menjadi asbab je rezeki tu datang, tapi semua rezeki kita datang dari Allah SWT. Oleh itu, kak sal sangat menggalakkan setiap MUA ada blog dia tersendiri untuk showcase or buat port folio makeup dorang. macam yang kak sal buat dua ke tiga tahun yang sudah.

Sebab apa?


Sebab platform alam maya ni berkekalan. Setiap tulisan yang dibuat, kalau kita sendiri tak buang, entry tersebut masih lagi ada dalam blog dan masih boleh terdapat dalam carian Google.








macam contoh nya orang nak cari 'Servis pelamin bajet' , banyak iklan akan muncul. Tapi blog hanya satu dua kerat je. Dan satu dua kerat ni jugakla orang akan klik sebab blog adalah hasil tulisan individual.

Jadi pelanggang tahu, oooo sal bridal machang ni memang ada buat servis makeup murah di area kelantan khususnya area machang..heheehh..... gituuu. sebab tu kak sal nak share peluang ini untuk bagi MUA MUA MACE my job especially yang dari KELANTAN.




jika berminat dengan sentuhan kak sal sila2 kan lah hubungi kak sal ekk...jgn malu jangan segan tau...hahahaah




Bagi kak sal, apabila kita berpuas hati dengan hasil kerja tangan seseorang MUA tu, kita tak kisah pun dengan harga yang ditawarkan. Servis makeup murah atau mahal tu terletak dengan pelanggan. Bila pelanggan rasa makeup tu nampak mahal dan its worth the money, you should pay them. Sebab makeup service ni bukan semua orang boleh buat. It need skill. Only skilled people can create a great look.



Jadi you alls yang mencari service makeup Murah di KLATE, boleh lihat list dan contact semua MUA dalam blog/facebook/ig. Blog ni hanyalah ruangan untuk I share their profile and it's easier for you guys pilih. Ye dak.
Ok sampai disini sahaja. Salam Sayang





SAL Bridal Machang


♥ www.wasap.my/601137575578
♥ Emel : geligasakti81@gmail.com
♥ ig: @sitinoorsalbiah
@wea_story
http://salbridalmachang.blogspot.com

#salbridalmachang #sald'touch #muaartist #muaartistmalaysia #muakelantan #makeuppengantin #makeupbersanding #makeupbertunang #makeupbertandang #makeupmodel #pelaminbajet #pelaminmurah #photographer #likeforlike #gambarcantik #gambarindah #sony #sonyalpha #sonya7ii #sonymalaysia #kahwin #machangkelantan

Tiada ulasan:

9 Rahsia Rumah Tangga Bahagia Untuk Pasangan Baru Berkahwin

9 Rahsia Rumah Tangga Bahagia Untuk Pasangan Baru Berkahwin Jadi, ini adalah beberapa tips yang boleh diamalkan oleh pasangan yang baru mel...