Ahad, 27 September 2020

Kebahagiaan Itu Simple.

 




Dalam menjalani kehidupan ini, 
ada ketikanya kita merasakan waktu-waktu sukar dalam hidup. Waktu di mana kita menjalani kehidupan seharian dengan pelbagai masalah yang timbul dalam hidup kita.

Ramai orang kecewa dengan kehidupan dan kerjaya atas perkara yang tidak disukai. 
Ya, pasti kita akan berasa down atau sedih malah kita memerlukan semangat dari kawan-kawan dan keluarga. Namun, tidak semua orang sekeliling kita adalah positive circle buat kita.

Sebagai manusia yang menjalani kehidupan tentunya kita tidak lepas dari berbagai macam masalah. Masalah memang tidak bisa diprediksi dan terkadang datang dalam berbagai macam bentuk yang senantiasa membuat hidup kita semakin sulit baik secara fisik maupun mental. Terkadang kita membutuhkan kata-kata motivasi hidup dari orang-orang terdekat kita untuk senantiasa membuat hidup kita lebih semangat.

Layaknya roda kehidupan yang terus berputar, terkadang kita sering merasa masalah yang kita hadapi berat dan membuat kita berpikir bahwa masalah tersebut tidak akan berlalu. Namun percayalah, semua hal di dunia ini tidak ada yang permanen dan suatu saat akan berlalu termasuk masalah kita.

Kebahagiaan itu simple. 
Bersyukurlah dengan apa yang kita miliki saat ini dan jangan sesekali dengki terhadap kejayaan orang lain....

SAL Bridal Machang


♥ www.wasap.my/+601137575578
♥ Emel : geligasakti81@gmail.com
♥ ig: @sitinoorsalbiah
@abewea_retouch
http://salbridalmachang.blogspot.com

Tiada ulasan:

9 Rahsia Rumah Tangga Bahagia Untuk Pasangan Baru Berkahwin

9 Rahsia Rumah Tangga Bahagia Untuk Pasangan Baru Berkahwin Jadi, ini adalah beberapa tips yang boleh diamalkan oleh pasangan yang baru mel...