Isnin, 18 Februari 2019

๐ŸŒน๐ŸŒน AROMATERAPI ASRAR & MINYAK TITIS ๐ŸŒน๐ŸŒน


๐ŸŒน๐ŸŒนProduk dalam edaran....boleh join Group untuk keterangan lanjut...⬇⬇⬇ 

Diantara nya:
KETERANGAN  PENGGUNAAN PRODUK MINYAK AROMATERAPI ASRAR

Di dalam kitab perubatan Islam berbahasa arab; al Minhajul Qurani liilaji as Sihri wal massi as Syaithani karya Sheikh Usamah Muhammad al Audi, Mesir menyatakan satu teknik perubatan menggunakan teknik penggunaan minyak wangi:

Kebanyakan jin benci kepada bau yang wangi kerana jin sangat menyukai bau yang busuk. Bau yang busuk sangat menyegarkan jiwa dan secocok dengan naluri JIN.

Oleh itu teknik yang amat praktikal ini sangat mujarab untuk semua jenis gangguan terutamanya gangguan jin asyiq. Jin asyiq adalah jin yang berdamping dengan seseorang kerana jatuh cinta dengan manusia tersebut bahkan ada yang mendakwa telah berkahwin dengan pesakit!

Sekiranya jin ingin mendekati maka ia akan menjauhkan diri kerana bau wangi. Sekiranya ia telah ada di dalam tubuh badan, insya Allah ia akan keluar kerana tidak tahan dengan aura aroma bau wangi tersebut.

Adapun minyak aromaterapi asrar adalah terbaik untuk tujuan ini.... Lebih-lebih lagi kalau diruqyah  dan dibuat pengisian...

๐ŸŒนAMAT SESUAI UTK PERJODOHAN  DAN AURA SERI WAJAH APABILA DI MANDIKAN DENGAN CAMPURAN 7 JENIS BUNGA YG WANGI...DGN ALFATIHAH DAN NIATKAN SUPAYA DI KEMBALIKAN AURA SERI WAJAH YG HILANG.  ...

Kajian sains telah membuktikan kuasa wangian terutama mempunyai pelbagai kesan kesihatan yang menakjubkan! Namun penggunaan minyak wangi lain juga dibolehkan dan mempunyai kelebihannya yang tersendiri.

Minyak Aromaterapi Asrar...
Percuma minyak Titisan Asrar
Harga sekotak - RM40.00

Minyak ini amat sesuai digunakan dengan cara mencolet atau sapu di sendi - sendi, di belakang tengkuk, telinga, celah-celah pelipat dan juga di kawasan yang sakit dan boleh dititiskan untuk mandian dan rendaman kaki.

Digunakan bagi rawatan pemagaran diri, neutral energy tubuh, migrain, sakit kepala, melancarkan perjalanan oksigen & darah, mengaktifkan minda kanak-kanak, stress, kepenatan, bayi menangis, susah tidor malam, bertindak balas dengan masalah histeria, Saka, Sihir dan pelbagai khasiat serta manfaatnya dengan Izin Allah Yang Maha Esa.


๐Ÿ’ข DAPATKAN SEKARANG DAN UJI‼๐Ÿ’ข

⚠ KEBERKESANAN ENERGI MINYAK SERTA MERTA, CUKUP SEKADAR PEGANG SAHAJA ANDA TERUS MERASAI GETARANNYA  ⚠

๐Ÿ’ฏ ORIGINAL

♻ UNTUK MENDAPATKAN KESAN YANG MAKSIMUM DALAM KESIHATAN DAN RAWATAN DIGALAKKAN  MENGGUNAKAN 1 SET MINYAK AROMATERAPI ASRAR DAN MINYAK TITISAN ASRAR ♻

๐Ÿ€๐Ÿ“Œ MINYAK TITIS ASRAR.

๐Ÿ“Œ KANDUNGAN

๐Ÿ€minyak kelapa DARA,MINYAK ZAITUN,MINYAK HABBATUL SAUDA bersama Herba-herba Terpilih seperti MINYAK BIDARA,SAFFRON SPIRULINA.


๐Ÿ“Œ๐Ÿ€ KHASIAT☘๐Ÿ“Œ

๐Ÿ“Œmembantu utk selusuh-MUDAH BERSALIN.

๐Ÿ“ŒWanita yang dtg HAID    yang TIDAK MENENTU@SEGUGUT,SAKIT-SAKIT BADAN,Lenguh-lenguh,& lemah seluruh badan.
๐Ÿ’–(sakit Biasa@Akibat Gangguan JIN@SIHIR Atau Terkena SANTAU)๐Ÿ’–

๐Ÿ“ŒKEMBUNG PERUT,MEDU&semua jenis SAWAN,TERUTAMA PENYAKIT DALAMAN.

๐Ÿ“ŒMengawal DARAH TINGGI & KENCING MANIS,meningkatkan sistem Imun,menghilangkan TOKSIN DALAM DARAH.


๐Ÿ€ CARA GUNA๐Ÿ€
๐Ÿ“ŒDiamalkan 7 titis pada setiap pagi &malam sebelum tidur,blh juga dibuat sapuan@urut pada mana-mana anggota badan yg sakit

๐Ÿ“ŒIN SYAA ALLAH boleh lihat hasilnya.

๐Ÿ’–SELAMAT MENCUBA  IN SYAA ALLAH  boleh lihat hasilnya nti..๐Ÿ’–

❤ Terima kasih kerana sahabat sudi membacanya❤

www.wasap.my/601137575578/minyakaromaterapiasrar

www.wasap.my/0109030647/minyakaromaterapiasrar

LULUS KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)







SAL Bridal Machang


♥ www.wasap.my/601137575578
♥ Emel : geligasakti81@gmail.com
♥ ig: @sitinoorsalbiah

http://salbridalmachang.blogspot.com

Tiada ulasan:

9 Rahsia Rumah Tangga Bahagia Untuk Pasangan Baru Berkahwin

9 Rahsia Rumah Tangga Bahagia Untuk Pasangan Baru Berkahwin Jadi, ini adalah beberapa tips yang boleh diamalkan oleh pasangan yang baru mel...